dissabte, 25 d’agost del 2012

XXI Cursa BTT Ripollet

FITXA DE LA CURSA
Tipus de prova: Cursa BTT

Nom: XXI Cursa BTT Festa Major Ripollet
Data: 25-08-2012
Població: Ripollet
Distància: 20.00km
Desnivell: D+397m, D-397m
Track: Wikiloc
Organitza: Patronat Municipal d'Esports de Ripollet
Informació: Reglament

Recorregut i perfil gentilesa de Xavier Lerin

RESULTAT:
Bicicleta: Rockraider 5.0
Dorsal: 23
Marca: 1h.03:23
Posició general: 106
Posició categoria sèniors: 67
Classificació general: Llistat

CRÒNICA:
Amb la intenció de fer més endavant alguna triatló cros o de muntanya m'he apuntat a aquesta cursa BTT per començar a practicar el tram de bicicleta. Em cal molta pràctica encara però per la bicicleta que he fet servir (una Rockraider de 120euros, amb el fre de l'esquerra deteriorat, sense el plat petit utilitzable, sense 3 dels 7 pinyons) i les poques setmanes fent quelcom de BTT no m'ha anat del tot malament. Les limitacions del material no m'han permès llençar-me més a les baixades ni descansar a les pujades. Una bona experiència. No em puc queixar ja que el circuit sobre camins i pistes bastant amples i un pèl ondulat no requeria massa tècnica.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada