diumenge, 11 de novembre del 2012

Pujada - Baixada al Salt de Sallent: TARDOR 2012

El Salt de Sallent des del mirador al final del "Camí dels Matxos"

Dades del circuit
Distància: 5.20km
Desnivells: D+430m, D-430m
Sortida / arribada: Afores de Sant Privat d'en Bas

Recorregut
La Ctra que surt de St Privat d'en Bas i va cap als Gorgs de St Privat es bifurca cap al final i dóna l'opció de seguir endavant cap al Salt de Sallent o cap a l'esquerra cap a Can Turó. Cal seguir tot dret fins trobar una cadena. Aquest és el lloc de sortida. Pocs metres després tenim a l'esquerra la pujada cap al Salt pel "Camí dels Matxos". Nosaltres seguim tot recte perquè pugem pel "Camí de les Escales". La primera part de la pujada està marcada amb pals indicadors de fusta i la segona part ja no està indicada però el corriol que puja és únic i no dóna més opcions. Un cop a dalt del cingle cal planejar una mica cap a l'esquerra fins a tocar el salt.

Característiques del circuit
Terra i roca. Primera part de pujada i segona part de baixada força corrible. Algunes arrels i algunes pedres al mig del camí. Segona part de la pujada i primera de la baixada, forts desnivells, bastanta roca, trams molt verticals, molt tècnic.

Les meves pujades-baixades al Salt de Sallent (Tardor-2012)