diumenge, 25 de desembre del 2011

Pujada a la Mola per Nadal 2011

FITXA DE LA CURSA:
Tipus de cursa: Pujada Trail

Nom: XXIX Pujada a la Mola per Nadal
Distància: 3.750km
Desnivell: D+460m
Data: 25-12-2011
Sortida: Can Robert (Matadepera), 10h00' a.m.
Organitza: Club Muntanyenc de Terrassa

RESULTAT:
Marca: 24:24
Ritme (min/km): 6:30.4
Posició: 13è de 324 classificats
Classificació: CORREMONTS

Les meves pujades a la Mola per Nadal (*):
24:24, k=3.750, 25-12-11, 13è
24:58, k=3.333, 25-12-07,
(*) Una altra edició a finals dels 90 o inicis dels 2000 (arxius cremats)

Crònica
Vuit dies després de fer més de 154km en poc més de 16hores m'he animat a fer la aquesta tradicional pujada del dia de Nadal. Els darrers anys han canviat el recorregut de 3.33km amb sortida pels corriols del PR i ha passat a 3.75km amb pujada inicial per la pista, més ample per encabir al cada cop més nombrós grup de participants i continuar amb els corriols del circuit antic a partir de Can Pobla.
Tot i passar tota la setmana amb molèsties a les cames (només he fet 15min de bici un dia) i no fer muntanya des de fa 2 mesos (des de la Marató de Muntanya del Puigsacalm del 23-10-2011) m'he trobat molt còmode i tot i no fer un gran registre he fet tota la pujada a un ritme d'esforç més o menys constant (la segona part de la pujada és més tècnica i aquí m'han passat alguns atletes).
Aquesta tardor l'havia fet pel recorregut antic com a entrenament i amb aquest nou circuit es triga un parell de minuts més aprox. (o sigui que fent el recorregut antic hauria millorat la meva marca de 23:59 d'entreno amb facilitat).
Ha estat un bon test per veure que encara em defenso en muntanya tot i no entrenar-la (bones sensacions de cara al 2012 on espero tenir temps per preparar alguna prova trail).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada