dissabte, 15 de desembre del 2012

Cursa d'eliminació "24 hores d'atletisme 2012"

FITXA DE LA CURSA
Tipus de cursa: Cursa d'eliminació en pista

Nom: Cursa d'eliminació de les "24 hores d'atletisme"
Organitza: Corredors.Cat
Data: 15-12-2012
Lloc: Pistes d'Atletisme Can Dragó
Població: Barcelona

RESULTAT
Posició: 7è
Distància recorreguda: 4.800km (12 voltes de 400m)
Dorsal: 829

CRÒNICA
Cursa amb sprints de 200m i 200m neutralitzats a l'inici de cada volta. En passar per meta es va eliminant el darrer atleta en creuar-la. Al ser molts participants es fan 2 sèries i final. A cada sèrie es classifiquen 5. Em classifico per a la final després de 9 sprints. En acabar la semifinal no em noto fresc ni amb massa ganes d'sprintar (cames pesades dels 100km de la setmana passada). A la final aguanto bé 2 sprints però en el 3r em col.loco malament i surto al darrera de tot, progressso però no tinc ganes de forçar-me i em rendeixo abans de passar per meta. Una bona experiència però en una altra ocasió m'agradaria preparar-la una mica i anar més descansat per exigir-me al màxim.
En altres edicions la recaptació de les 24h d'atletisme s'ha dedicat a la Fundació de la Marató de TV3 però aquest 2012 es destinarà a la campanya "Barcelona dóna la cara per la SIDA".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada